lørdag..

FORMIDDAGSTUR
TIL
MULEVIKA

 

Ja, for uansett formen min, hunden mĂĽ luftes.

 

 

 

Og det eneste jeg orker, det er å rusle til Mulevika og kaste litt frisbee så Leia får beveget seg 🙂

 

 

Turen gjekk greit den, i sakte fart…

Ingen har vondt av litt frisk luft uansett 😀

 

 

Og mye sau i området, så det var ikke hele turen som blei å kaste frisbee 😀

 

 

Sau kan vĂŚre nok sĂĽ fotogene de ..

 

 

 

 

 

Og nür hunden har fütt løpt litt og hentet den rosa frisbee, rusler vi en stund pü stranda.

 

Mye flott sandkunst og naturens kunstverk 🙂

 

 

 

Vi setter spor etter oss, alle som en…

 

Figuren nedenfor falt jeg litt for i dag 🙂

 

 

 

Sandstranda er i stadig endring…

 

 

 

 

 

 

 

 

En god tur ute i frisk luft.

 

Ha en god lørdag der du er 🙂

 

 

#mulevika #kunstisand #skriftisand #haenfindag #naturenskunstverk #fotoglede #hundenLeia #frisbee #lørdag

12 kommentarer
    1. Herlige naturbilder, og flott kunst i sand. Artig figur også, ser hodet og kroppen og den lille nesa 😀
      God lørdag og god bedring! Klem 🙂❤

    2. SĂĽ lekker den figuren var – og fine tegninger (til og med i farger) i sanda! Sauer gjør seg pĂĽ bilder, de….! Deilig at du klarte ĂĽ komme deg litt ut! Fortsatt god bedring <3

    3. Vakkert og herlige bilder som alltid. 🙂 Men nå er det søndag, var litt annet enn blogg fokus i går 😀 God bedring fortsatt,, og gode tanker 🙂

    4. Så vakre bilder. Likte godt de fra stranden og det med Leia ved den digre steinen! Ellers har jeg lest meg opp at du heldigvis er i form igjen og at restelua er klar. Ønsker deg en vakker ny uke, denne siste i oktober. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg