lĂžrdag

God morgen,
god formiddag og god ettermiddag 😀

Tidlig oppe og ikke hopper

Men sitter og ser ut i mÞrket, og pÄ mÄnen og stjernene
MĂ„tte prĂžve fĂ„ tatt et bilde av mĂ„nen – sĂ„ vakker – bare som en strek  – hengende ned i fjellkanten

Stjernene blinker sÄ vakkert pÄ den klare himmelen
Natten har begynt sakte men sikkert Ä bli til morgen og en ny dag siger pÄ

Slik startet min lĂžrdag morgen
Tidlig tidlig – og minusgradene lĂ„ og glitret i frostrosene

November

Mye Ă„ tenke over – vĂŠre takknemlig for og vĂŠre oppdatert om

Tiden
.

 

Ut pÄ tur,
et skritt om gangen đŸš¶â€â™€ïž

Lykken,
i de smÄ tingene

Midt i smĂžrĂžyet đŸ€©

 

Lag deg en fin lĂžrdag,
og stÄ deg sÄ vel som du bare kan

😊

 

6 kommentarer
    1. Jeg var sent oppe og hoppet heller ikke… Sov dĂ„rlig i natt og kom ikke til meg selv fĂžr ut pĂ„ dagen i dag 😉 Ønsker deg en fortsatt fin lĂžrdagskveld, klem đŸ€—

      1. Tusen takk Ligaya! Og du fĂ„r meg til Ă„ drĂžmme meg vekk og Ăžnsket om Ă„ reise og oppleve kommer frem gjennom dine bilder fra ditt hjemland 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg