lyset..

Lyset i dag – så vakkert 
Litt sol og litt skodde og det blir magi

 

En tur til Hasundhornet tidlig morgen i godt lag med trofaste turvennen
Å gå i motbakker og kjenne at kroppen livner til – nyte stillheten i naturen og se på lyset

 

Pluss hele 5 grader var det når vi parkerte…
Og kaldere blei det mot toppen
Men godt med frisk luft
Nå er det bare å kle seg godt og varmt – så er det ok å være ute uansett

Så vakkert med regnbuen som fyller hele Ulsteinvik og forbi…

Vi klarte å komme inn i ringen vi også 😀


Så godt å komme ut og gå litt i bakke og på grus – og at det er opplett!

 

God kveld til dere alle !!

 

 

#utetid #regnbue

14 kommentarer
    1. Fantastisk flotte bilder av dere i lyset. Lyset i bilder gjør en stor forskjell. Jeg ble forresten helt “bergtatt” da jeg så det øverste bildet. Du er en mesterlig fotograf! 🙂

      1. Ååå tusen takk Kari! Jeg elsker å fotografere – og av og til får jeg til noen blinkskudd 🙂 Dråper er spennende og vakre når de glimter til og viser seg fra en slik flott side 🙂 Tuuusen takk!

        1. Jeg har forlengst skjønt at du elsker å fotografere. Det ser jeg på de flotte bildene du legger ut! 😀 Dråpebilder er spennende, men man må ut for å finne dem 🤗

    2. O la la, Mette – dette var et knippe nydelige bilder altså….! For å ta det første først – de dråpebildene var max! Og så de fine med det lyset – de er søren meg max de også! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg