mandag

God morgen
god formiddag
god ettermiddag
og
god kveld…..

Jepsipepsi – alt på en gang

Tidlig oppe og hoppet – da C skulle på reis og hurtigbåten går “grytidlig”

Tenke seg til at dette er siste uken i november

Her er det minusgrader så det holder
Men det er så vakkert når det er kaldt og vinterlig

Og jeg har begynt grave i kisten etter advents – ting og tang… og ser jeg ikke har all verden…
Men stjerne er kommet opp (tenner ikke lys før til helgen)
Og lilla lys i adventsstake er på plass….
Jeg liker å dille bittelitt

Etter 14 dager med heftig drypping av øyne, skal jeg til optiker å høre hva han sier
Jeg har visst en drøss med sår på øynene
Hva som gjør det?
Njaaaa, det kan være medisiner jeg går på – eller andre årsaker
Vi finner vel ut av det
Sårhet, smerte og lysskyhet…
Jepsipepsi!

Og ellers…. det må da bli en tur i vår natur!

Til Herøy gard

Vakker speiling !

 


Kongens ring


Utsikt ned til “spel-plassen” og over sjøen,  ut forbi mot Nerlandsøy og Skorpa

 

Stå deg vel inn i den nye uka 🙂

12 kommentarer
    1. Et flott sted som innbyr til å bare nyte en skikkelig ro! Lekre bilder, Mette! Jeg diller veldig mye både advent og jul, jeg, hihi…. klem <3

    2. Du inspirerer alltid med dine bilder. Til tross for dine utfordringer er du en positiv person. takk for at du er den du er:)
      Ha en fin dag og god bedring ❤️

    3. Håper de finner ut av øyeproblemene dine, Mette.
      Men du, så VAKRE bilder! Du er heldig som kan leve i slike omgivelser! ❤️

      1. Tusen takk! Ja nå er det salve om natten til over helgen…. så skal det testes av noe…. jeg tenker selvfølgelig sjøgren… men det er jo om å gjøre tenke katastrofetanker… 😀

        1. Skjønner at du er engstelig. Nå kjenner jeg deg ikke så godt, men mitt inntrykk er at du er en sterk person som ser positivt på det meste. Håper dette ordner seg! Gjør det ikke det, tror jeg du fisker det også.
          Klem og god bedring til deg. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg