mariusgenser… kalde dager…

MARIUSGENSER
DOBBELT OPP

 


Jepp!
To gensere og FIRE armer…. hehehe  og man blir bittelitt lei når man holder på med fjerde arm, men så lettet når alle fire er ferdig og tråder er festet.
Litt forskjell på genserne bare for å skille de fra hverandre – min har noe mer rødt i seg enn kjæresten sin 😀
Vi skal vel bli bra fine på kalde dager???

 

 

To boler er i emning..

 

 

Alltid herlig å begynne på mønster!

 

 

 

 

 

Det er litt forskjell på armen – bare for å skille genserne – og en liten tvist på bolen…

 

 

Også er det dette med å sy og klippe i det som er strikket….
Og jeg syr meg i hjel…. rundt og rundt – panikk for at maskene skal rakne…
Jaja, det blir som det blir – og resultatet blei greit nok.
Mest fornøyd med min genser da…. men håper kjæresten blir fornøyd.
Det er jo et plagg som skal brukes når det blir litt kaldt i lufta 😀

 

 

 

Skal nok komme et bilde av oss med genserne på også!

 

 

Men endelig ferdig – og resultatet blei ikke så verst når de var ferdig dampet 🙂

 

 

#strikkedilla #mariusgensertilhanoghenne #mariusgenser #hobbystrikk #hobby #strikk #handarbeid #håndarbeid

14 kommentarer
    1. Så dere hadde like gensere på ferien, så jøss, du har strikka begge! Noen timers arbeid et slikt prosjekt, og fine var de. Artig med den lille forskjellen. Disse er det mye varme i, både på den ene og den andre måten. <3

      1. hihihi ja jeg fant ut at jeg skulle prøve få de ferdige til ferien…. og jammen klarte jeg det!! Selv om det vart litt styr mot slutten…. 😀 Og en liten forskjell i de – ja fordi jeg ikke klarte la det være hehehehe Morsomt å legge til noe ekstra 😀 Ja uten å rote til selve Mariusgenser-varen da 😀

        Tusen takk!

      1. Ja nei….. Mariusgensere må klippes i, om man ikke strikker den som har rundfelling…. jeg synes de er fine begge typer – men det er lettere å ha med rundfelling å gjøre 😀 hehehe Tusen takk!!! 🙂

      1. Ja tusen takk 😀 Det ar litt arbeid kan man si, og det blir ikke strikket flere marius-gensere som skal klippes i 😀 takk takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg