marsipan

Klart vi måtte ha marsipankake på øvingen nå tirsdag som var!!
Vi vant jo kor-cuppen i helga!!!
HURRA!


Bildet over er lånt fra korforbundet – som blei tatt like før lydprøve 🙂

 

Marsipankaken var både laktosefri og glutenfri

Fyllet bestod av fløte, bingebærkrem, aprikos og hele bringebær
Mandelbunn og sukkerbunn
Ja, mye lekkert!
Og kaka var god blei det sagt

Jeg er sukkerfri – altså – holder meg unna kaker og slikt for tiden – så det gjekk bra 🙂
Ellers hadde jeg nok klart å spise både ett og to store stykker av denne lekra kaka
Men da har jeg det til gode når jeg føler for det
Ja denne er jo oppspist – så denne gjekk jeg vel egentlig glipp av… men det finnes andre kaker!

🎉🎵🎶🎵🎉

HURRA FOR KORET MITT!

🌹

8 kommentarer
      1. Ja og det føles godt å være uten alt det søte nå. Så lenge det føles rett og greit fortsetter jeg. Så kommer dagene inn mot jul… heheheh da må jeg nok ta en pause og smake på alt det gode 😀 Det er godt vi har slike valg vi kan ta 🙂

      1. En annen gang 🙂 FOreløpig er jeg inne i en god steam – og tenker ikke over det 🙂 Men, det nærmer seg jo jul…. og da må man kose seg! 😀 klems

    1. Klart dere måtte ha kake og feire! Ikke hver dag en vinner noe akkurat! Greit å være sukkerfri innimellom – jeg er veldig flink i ukedagene, men koser meg når det er helg! Spiser sjokolade… men holder meg ellers unna sukker så godt det går! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg