mestring…

Lørdagens tur gjekk til

RØDDALSHORNET

563 moh

Parkerer ved LeikongsĂŚtra og gĂĽr et lite stykke oppover trafikkert vei mot grusvei/gamleveien der stien oppover er merka.

En fjelltur jeg lenge har hatt lyst ĂĽ gĂĽ.

Jeg har EN gang gütt der før, men da gjekk jeg ned fra toppen.

NĂĽ ville jeg gĂĽ oppover!

En smertefull oppstigning til tider, da rygg og hofter ikke blir bedre….

men

“no pain no gain”….

Og jeg klarte turen 😃

Litt i lengste laget, men det gjør noe med meg med disse turene.  Det er viktig for meg. Også må jeg betale litt ekstra dagen derpå… vel verdt det spør du meg 💚

 

Man kan gü videre til STORETUA ogsü , men det hadde hverken jeg eller C klart i gür.  Vi tok av nede i bakken mellom RØDDALSHORNET og Storetua, i svokket, ned mot høyre der vi kom inn pü stien mot Leikong.

Litt vanskelig ĂĽ finne stien til tider, mellom toppene, men da er det bare ĂĽ sikte seg mot Storetua og gĂĽ pĂĽ, til man snubler over trĂĽkk.

Ei fantastisk runde oppe i fjellet, med godt turlag og vakkert novemberlys.

 

#fjelltur #røddalshornet #Leikong #hundenLei #mestringsfølelse #fotoglede #selfie #novemberlys #turglede #nopainnogain

11 kommentarer
    1. det var en herlige tur ,dere er bare sü utrolig flinke til ü gü i fjellet,i gür sa mannen her att fjelltur frista,men vi hadde ikke annledning,andre ting mü gjøres innimellom og i dag er det barnedüp :=) ha en fin søndag

    2. Ser ut som en fin tur, og for en utsikt!!!!
      Mü føles godt i dag ü ha klart turen, selv om du sikkert ikke har det sü godt sünn rent kroppslig i dag.
      Klem fra kjerringa

      1. Tusen takk 🙂 Ja den turen kommer til ĂĽ kjennes noen dager… men jeg er glad jeg fullførte den 🙂 Jeg er sta da… nĂĽr det gjelder slike tin hihihi 😀 VIL KLARE DET!

    3. Det er vel verdt det, selv om det svir i kroppen dagen etterpå. Da får man heller slappe av og kose seg med minnene fra en fin tur 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg