mestring

Ny dag og nye muligheter 🧡

Det er fredag og helg!

Jeg og hunden Leia går en tur /runde på Gamleeidet mens C er på jobb.

I dag er en slik dag da alt er litt tungt med hensyn til kropp og helse 💙

En dårlig natt gjør dagen litt slappere – men smertestillende hjelper på 😁🤣😅

 

 

 

 

 

 

 

 

Og sånn går dagane…

Venter på ny MR for rygg etter vurdering fra ortoped…

Og hva som skjer?

Ja si det….injeksjoner  og evt. avstivning nederst i rygg?

Det blir bestemt etter hva MR sier… tålmodighet må en iallefall ha….

Smerter er uutholdelige når de er kroniske.. men alt er overkommelig når man vet eller håper at noe blir gjort 😄

Enn så lenge går jeg mine små turer 🤎💚

 

 

 

#mestring #utetid #hundenLeia #minhelse #utpåtur #minebilder #fotoglede

8 kommentarer
    1. Litt sånn her i dag også, med en kropp som ikke er helt i humør. Jeg tvang meg ut og gikk en liten runde mens sola skinte og varmet ansiktet 😊 Ha en en fin fredagskveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg