mestring…

 

OSNESSANDEN
OG
SKAFJELLET

 

Dagen i dag, søndagen, opprant ganske så vakker, men etter hvert seg tåka på og litt regn kom det også…
Men ikke før senere.

Først var det morgenbad på Osnessanden – der graden i sjøen var 10 pluss og i lufta 6 pluss… tenke seg til…

Men godt var det!

 

 

En god start på dagen – før frukost!

Også er det opp til Skafjellet!
Jeg har prøvd EN gang før, for et år siden – men da måtte jeg kaste inn håndkleet pga rygg og føtter og svimmelhet….kroppen sa nei…
Injeksjonene i ryggen hjelper meg – så nå satser jeg på at jeg klarer turen denne dagen – selv om det er slitsomt

Og oppover det går!
En slik herlig søndag formiddag 🙂

 

Skodda ligger der nede… og den siger liksom oppover fjellet
Det gir spenning i bildene 😀

 

 

Fargene er så vakre!!

 


Se så vakkert da!

 


Og denne figuren som bare ligger der og venter på å bli oppdaget…

 

Vi klarte det!
SKAFJELLET 573 moh

Mestring!

Tommelen opp og starten på nedturen er super!
Regn i lufta – kommer til og fra…
Det blei tungt på slutten… men det gjekk!
Juhuuu!!
Jeg har krysset av en NY topp!

 

Og hjemme igjen fortjener vi en god kopp ingefærte med ekstra honning i 😀

12 kommentarer
    1. Du klarte det du – gratulerer! 🙂 mestring på høyt nivå altså! Og så lekre bilder – noen av dem ser ut som malerier! Figuren i stein ligner igrunn litt på farmors vakre unge…… hihi…. klem <3

      1. hahaha så jeg traff farmors vakre unge oppe i fjellet?!! Morsomt da 😀 Tusen takk! Ja den seieren var god selv om det blei tungt ja :_D Mestring!!! klem

    2. Så flott at du klarte å gå opp i dag!👍🏻👏🏻🤗
      Nydelige bilder fikk du også på veien.
      Vil tro det var godt å komme hjem og nyte teen etter en så lang tur.🤗🤩

    3. Hello Mette. Tusen takk for besøk i bloggen min. Jeg har ikke vært innom bloggen på over en måned. sitatene og bønnene som ble lagt ut var planlagte innlegg jeg hadde laget før avreisen til Filippinene. Jeg har vært opptatt med alt mulig het og bloggen ble ned prioritert:)
      Så herlig bilder hos deg. Jeg savner Norge veldig mye nå, men jeg må bli litt lenge her nedi for jeg holder på å ordne papirene til to barnebarn som jeg ønsker å ta med til Norge i desember på juleferie. Ha en fin dag til deg:)

      1. Tusen takk for at du var innom her!
        Ja jeg forstår du holder på å ordne opp i ting og tan 🙂 Så koselig å kunne ta med barnebarn til Norge og feire jul sammen. Ta vare på deg selv :_)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg