meteren…

 

 

Der susa den avgårde,
både en-meteren og to-meteren
Avstanden er oppheva
Jubelen sit laust og gleda er så veldig ekte
Tilbake til normalen – til skulebenken og arbeidsplassen..
Men kor har tida vorte av eigentleg, og kva var det vi gjorde før…
Alt, på ei kort periode hadde vorte så viktig eller vanskelig i eins kvardag…
Oppheva…
Kva skjer no då?
Vær forsiktig!
Ta ansvar

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

 

#værforsiktig #minedikt #etdiktomdagen #dikt #tankerblirtilord #enmeteren #tometeren #taansvar #værforsiktig

8 kommentarer
    1. jeg kommer til å savne meteren bak kassa i butikken for jeg liker ikke att personen bak meg formelig henger på skulderen min når jeg skal taste koda ,så noen ganger burde meteren forbli for alltid ,men att verden åpner igjen er noe jeg liker ,så får vi se da hvordan dette går ,blir helt sikkert en oppblomstring av korona en periode tenker eg

    2. Jeg tenker som deg – det sitter litt langt inne og være nære allverdens mennesker og komme tilbake til klemme-livet som jeg hadde før! Håper det løsner for meg ganske snart! Klem <3

    3. Ja ikke sant.. folda sammen som en tommestokk.. 😀 Vakkert oppsummert 🙂 Første flyturen på evigheter i dag.. måtte ha munnbind der da.. men merkelig rart å være blandt så mye folk…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg