midten av desember og fullmåne

TORSDAG
OG MIDTEN AV DESEMBER, NESTEN…………

IALLEFALL HALVVEGS TIL JULAFTA!!!!

Se kildebildet

 

Og bildet har jeg “stjålet” / “lånt” fra

ASTROBLOGGEN 

blogg.damernasvarld.se
og jeg håper det er greit – om ikke får jeg slette det om jeg blir bedt om det.
Men bildet var så flott at jeg måtte bare!!!

 

Og i bloggen til

UTIFRILUFT

leser jeg at det er fullmåne i natt.

Og jeg tenkte som så at de ter ikke annet å vente at jeg hadde en dårlig søvn i natt da……… 🙂   Men det var ikke natt til i dag det var snakk om –  det er natten som kommer!!

Men, har det seg sånn at månen HAR innvirkning på oss??

Fra gammelt av sa de alltid det………  ja så er det fullmåne – det blir vel fødsel da………eller….. iallefall mente de at månen hadde innvirkning på kropp og sjel.

Og jeg tror litt på det jeg også 🙂

 

Om du klikker  HER kan du lese litt mere om dette – fullmåne og innvirkning på oss. Og HER.

 

 

 

 

 

 

 

#fullmåne #grethadimmen #helsemagasinetvitenskapogfornuft #helsemagasinet #månen #innvirkning #littavhvert  #astroblogg #månebilde

4 kommentarer
    1. ja dette var et nydeligt bilde ,og du har jo skrevet hvem som eig bilde :=) så du tar ikke æren fra fotografen .
      Fødsel vil vi ikke ha i natt uff uff ,min datter skal ikke føde før i mars :=) da kommer ei lita tulle :=)

      1. Ja håper det går greit 😀 Nei uventede fødsler skal vi ikkeha!!! Ja dere har flotte barnebarn, Connie og flere i vente <3 klem

    2. Et utrolig fint bilde! Fullmånen har ihvertfall innvirkning på meg når det gjelder søvn, og gjerne et par, tre dager før den er helt full av en eller annen grunn. I natt sov jeg greit, men har vært noen dårlige netter denne uka. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg