mista trusa…

LILLE JULAFTA

 

Nå er snart de lilla lysene brent ned – og de skal skiftes til rødt
Men før den tid, sü brenner de vakkert inn gjennom lille julaften

Hund og menneske tar turen til Osberget, stjerna og utsikta
Og i utsikta ned til Osnessanden tenkte jeg med meg selv at et bad hadde vÌrt helt pü sin plass akkurat nü.. sü da turen var ferdig,kjørte jeg til Osnessanden, lot hunden Leia ligge igjen i bilen, strenet til stranda som var høy vannstand pü, og hoppet i havet
Ikke regelrett hoppet i havet… ruslet uti… men uten håndkle eller noe – så var det godt jeg hadde stillongs å tre på igjen etterpå…
En annen badedame var der, og hun var akkurat ferdig – og var så snill å ta bilde og filme da jeg tok svømmeturen… tusen takk annma83
Ligger bilder og film ute pĂĽ instagram

Her er turen i sin helhet –
og truseløs… ja det var fordi jeg ikke fant igjen trusa da jeg kom hjem…
Ligger vel igjen på stranda eller falt ut på vei mot bilen… Men ingen skade skjedd da jeg uansett hadde stillongs på 😀
Truser har jeg liksom nok av, så den ene kan jeg se som tapt 😄


I just love this one !!!

 

 

Jadda! Sü var det badet unnagjort  hehehe  HERLIG!!!
Tror faktisk det er ren medisin 🙂

 

Nyt lille julaften!
Tenk, 23. desember 2022!

 

10 kommentarer

Siste innlegg