moderjord

 

eg lyttar til ditt indre
høyrer stemma di ikring meg
suset jagar gjennom vinden
bruset slår inn med havets kraft
eg lyttar til deg og kjenner ro
og i mitt indre får eg sjelefred
du vakre moderjord
så sterk og svak

tenk eg svevar i evig tid
på denne vakre lille kule
eg dinglar lett og eg slår ei trille
gynger med i virvelvinden
til eg ein dag mistar grepet
og høyrer songen så svakt så svakt
moderjord eg fall av
er det du som lyttar no

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
februar 2024

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg