morgenstund…..husk…

 

Husk Ă„ ta tablettane husk Ă„ ta tablettane husk Ă„ ta tablettane
..

skulle ta dei 08.30
.. skulle
.

  pÄ ferga kom eg pÄ akkurat dei; tablettane  GlÞymde det!

  Hadde eg tatt dei nĂ„r eg stod opp, hadde alt vore berre velstand Men nĂ„r det skal vĂŠre 12 timer mellom, sĂ„ mĂ„ ein vente da SĂ„ da blir det feil i dag
. men overlever nok.  Ute regner det og ferga ruller litt pĂ„ bĂžlgene PĂ„ veg til Molde ein tur

Gruar meg, men slikt som mĂ„ gjerast
 Elektromyografi
 nĂ„ler inn i muskulaturen 🙈 

 La gÄ . nĂ„lestikk og sprĂžyteskrekk đŸ„Ž Men eg er tĂžff! Psyker meg opp opp opp 
. til eg blir stille og kvalm i bilen   La gÄ 

🍁🍂

Flott regnboge pÄ Vestnes

 

FergĂ„ ⛎

 

 

Molde â˜”ïžâ˜ïžđŸŒ§đŸŒŠ

 

 

Molde sjukehus

OgsĂ„ sit eg her og kjenner pĂ„ nervĂžsiteten Svimmel – karusell-tur innvendig 😯

Vondt ja
 men det gjekk bra 😊 Veldig flink lege!!

 

Museum

Vakkert her 🍂🍁

Fine pusen der 🐈

 

EGON

For mat mĂ„ man ha đŸ€©

 

Heimover-turen â˜ïžđŸŒŠđŸŒ§â˜”ïž

Godt med alt som er gjort!

Det har vore Vakkert lys ute mellom regnbygene 😃

11 kommentarer
    1. Kjempefine og flotte bilder fra dagen din 😊 Er jo sĂ„ nydelig i Molde og pĂ„ Romsdalsmuseet. Der har jeg vĂŠrt flere ganger.

      Huff og huff! HĂžrtes vondt ut den behandlingen du fĂ„r, men hĂ„per det hjelper ❀

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag â€đŸ˜Š

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ikke den beste starten pÄ dagen, nei.
      Det er deilig nÄr ting man har gruet seg for er over.
      Flotte bilder fra turen i hþstvéret.🍃🍂
      HĂ„per du fĂ„r en bedre dag i morgen.đŸ€—

    3. Veldig flott lys ja – det var det fĂžrste jeg tenkte! Fine tursteder, og et slikt museum er spennende altsĂ„! Liker det…..! Godt at det var en flink lege – og at du er en tĂžffing! God klem <3

      1. Ja jeg var ganske het i ansiktet nĂ„r jeg kom derfra. C lurte pĂ„ “har du grĂ„tt litt” men jeg var bare preget. Ingen tĂ„rer! NĂ„ er akkurat det over 😀 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg