mørket

 

 

 

 

Finnes gleden
Hvor er lyset
Hvorfor er jeg her
Hvorfor klarer jeg ikke
Klarer ikke
Hvor finner jeg denne gleden
Gleden over ĂĄ stĂĄ opp
Gleden av å være til
Gleden
Hvor finner jeg den – den som du er så takknemlig for
Jeg finner den ikke
Det er sĂĄ tungt
Hvorfor er jeg her når jeg ikke klarer være tilstede
Orker ikke stĂĄ opp
Orker ikke legge meg
Orker ikke
Lyset – hvor er det
MĂĄ finne det sier de
Hjelp meg
Hjelp meg om du vil
Jeg skal prøve å ta imot
For jeg vil
Leve livet inne og fremme i lyset
Ikke i mørket
Ser du meg
Jeg trenger hjelp men klarer ikke be deg om det
Fortvilelsen jager
Likegyldigheten brer over
Tomheten legger seg til
Mørket siger på

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

Inspirert av intervju på God morgen Norge – med Tara – 9 mai
Lytt til teksten under
Den rører
Simon and Garfunkel sin sang over her rører også
En sterk og vakker stemme og formidling
TARA

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Utrolig dypt og vondt, så masse følelser. Det er så mange skjebner. Gode tanker. 🤗🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg