morsomt..

 

 

Tusen takk til deg som er innom her og leser  🌹
Takknemlig rett og slett 😃
Uten deg hadde det ikke vært noe morsomt å blogge 😊
Det er jo sant det – at DU er vikig!
At du finner det som er skrevet her, interessant
At bilder og tekst til tider fenger
Og når jeg får tilbakemeldinger – ja både positivt og negativt – må ta til meg alt vettu – så gjør det noe med iveren etter å dele mer.
Selv om redselen av å trenge på – “bli for mye” ligger og lurer i bakrommet
Jantelova lurer bak et hjørne – og det å eksponere seg selv blir i meste laget
Men, det er godt å dele
Godt å vite at noen sitter og tenker: Aha! sånn er det ja…
Og kanskje kjenner seg igjen eller vil prøve noe nytt osv
Om ingen deler da får man ingen nye innputt
Om ingen deler, blir det stille
Hvorfor meg
Hvorfor akkurat JEG skal dele
Tja.. nå er det en gang slik da, at jeg finner det givende
Og mens det ennå er slik, givende, så fortsetter jeg
Og mens DU fortsatt er der ute og tar imot og viser interesse
Tusen takk!
Jeg gleder meg hver dag

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

 

#takknemlig #tusentakk #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #jeggledermeg

10 kommentarer
    1. Så nydelig innlegg og også nydelig bilde, av dere begge, men spesielt det nederste var spetakulært. Takk for at du finnes. <3

    2. Klart jeg smetter innom, kanskje ikke like synlig hver gang. Bloggen din gir meg alltid noe, både de sprudlende, såre, gode og vonde stunder. Alt har sin mening, sammen med alle de flotte bildene, ikke minst av Leia. Takk for at jeg fikk bli kjent med deg/dere bittelitt. 🤗 klem

      1. Tusen takk i like så til deg 🙂 Så artig å treffe deg og kona di! Kanskje blir det flere turer nordover – og er dere hjemme – treffes vi om det passer 😀 klem

    3. Bare koselig, vennen! Vi tenker veldig likt du og jeg – legger endel tid i bloggen – og det er så givende! Men – det hadde jo ikke vært det uten dere! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg