mĂžter meg selv..

 

PĂ„ ukjente steder..
Hvor er toalettene 

der er de
Fokusere
Damer og herrer – inn pĂ„ samme/felles?
Skilt – inn til venstre

Flott belysning og lang gang
Ser en dame kommer imot fra venstre, rundt hjĂžrnet
Er pÄ rett plass da..
Wow stilig – vi har samme genser!

Jeg gÄr mot henne
Ser pĂ„ henne, ler lett, og sier: “SĂ„ artig at vi har samme genser med stjerne pĂ„â€
SÄ ser jeg at vi er sÄ like!
Likt kledd!
Og i det jeg ler lett,  peker pĂ„ oss, og gĂ„r mot en ledig toalettdĂžr, gĂ„r jeg meg nesten inn i speilet i enden
 jeg har snakket til speeilbildet mitt,
Og, jeg er inne i herrenes gang


Snur meg rundt, tar meg litt til hodet, gÄr med lette ben ut, later som ingenting, treffer en herremann pÄ veien

Kommer meg inn i “damer” sin gang og finner et ledig toalett
Ser meg selv i speilet der, og tenker at nÄ er det like fÞr

Er lettere flau og lattermild nÄr jeg rusler mot bordet i loungen
GĂ„r det an

Hva var det som skjedde der?
Jeg trodde virkelig at jeg sÄ en annen person
Det var faktisk bÄde litt ekkelt og tragisk morsomt
Øyeblikket var for virkelig
Vet ikke om jeg liker slike speilganger lenger

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
11.11.2022

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #tragiskmorsomt #etdiktomdagen #sesegispeilet #mĂžtersegselvispeilet

10 kommentarer
      1. hehehe akkurat der og da var det ganske ubehagelig… tenkte at nĂ„ var det klikket …. men i etterkant ja… veldig morsomt…

    1. Var pÄ Tusenfryd en gang, med skoleklasser.
      MĂ„tte veldig tisse, og speidet yter toalett.
      Endelig sÄ jeg ett, lÞp inn og sto plutselig i et rom der et par menn sto ved urinaler.
      Kjempeflau kom jeg meg ut igjen! 😂

    2. MÄtte le!!!! For mange Är siden opplevde jeg det sammen. Jeg hadde hatt langt hÄr lenge og kom fra frisÞren med ganske kort hÄr!!!! Jeg kjente ikke den damen med mine klÊr pÄ!!!! Festlig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg