motstrøms

Det regner, det gjør ingenting
Jeg har klær til slike dager

Ut på tur – gå runda jeg bruker gå/småjogge – der målet er å jogge hele runden i løpet av dette året
Hårete mål?
Neida….

Men i dag kunne jeg tenkt meg å snu før jeg begynner, nesten
Kroppen er i kaos
Det er tungt
Alt er tungt
Natta har ikke vært god og da blir det bare elende elende da…

Tenk positivt!
Gå motstrøms…..
Kom igjen!
Ikke la negativiteten få overtaket

Mot strømmen – forbi sølepyttene, under paraplyen
Lyden av biler som suser og regnet som renner
Gå på
Så snur det sakte men sikkert
Naturen har så mye spennene å by på, og fokuset legger seg der
Fotografere

Stoppe opp og bare se og lytte


Motstrøms så det holder…

 


Et hjerte i skauen

 

 


Som om de følger med, disse dottene….


De står med litt bøyd nakke, litt slik som med meg i dag…
Men snart står vi strake og fornøyde igjen!

 


Jepsipepsi!

 


PORS
Lukter godt!

 

 

Vanntette og gode sko er godt når det er regn!

Turen blir til – og runden er nådd
Nå er det bare avslapning igjen
Hente energi

Kroppen sier virkelig i fra og jeg må lytte til den
Men det er dette med å ikke la seg dra ned med strømmen
Motstrøms…. slitsomt men viktig

Stå deg vel

10 kommentarer

Siste innlegg