Muletua…

Rart når det blir så stilt…

Lytter etter tassinga – synes å høre den i nærheten, men nei, ingen hund
Rutinene er ute av spill
En ny hverdag, og det er bare å hoppe i det

Turene blir til uansett, fjellturer og andre turer
Det er min medisin!

Så i dag tok jeg turen til Kvalsvik, og ruslet meg opp til Muleta
Den første turen til Leia-mora 🙂
Stille stund i fjellheimen – det gjør godt


Utsikt ned til Mulevika

 


Muletua

 


Utsikt til Runde

 

Skulle ønske jeg kunne gått hele gullrekka til endes – men det får bli en annen gang
Det gjelder å ikke bite over for mye…
Barmen, Børa og Okla får vente til en annen gang
Det som er helt sikkert, nesten i allefall, er at fjellet står der

 

To ansikt?

 

❤️🐕🐈❤️

Det gjør vondt, og savnet kommer i bølger allerede
Savnet etter å stikke ansiktet ned i pelsen, lukte Leia-lukt

Minnene er så gode
Både for Kira-hunden, Leia-hunden og Mr Sniff og andre kattene jeg/vi har hatt

Det er bare så trist når de ikke er her lenger
Men sånn er det

Livet går videre  – og vi med det
Det er livet som skjer!

15 kommentarer
      1. Ja veldig rart dette – men – jeg har vært uten hund før… så det går seg til etter hvert… Men det er tungt nå… <3 klems

    1. Det er som du sier, det vonde og tunge beviset på at livet er i bevegelse og aldri står stille. Sorg går aldri over, men endrer seg i sitt register av følelser over tid. Du har jo et hav av steder og opplevelser som alltid vil minne om Leia. Sånn er det bare. De stedene blir ikke mindre vakre, når minnene er så gode som jeg vet at de er. <3 Klem

      1. Det blir greit uansett – men det er litt tungt ja… Føler jeg er i et vakum. Er egentlig litt sliten og trett nå – for det var en skikkelig påkjenning å dra til veterinæren… ta diverse prøver og deretter ta valget. Men tusen takk <3 Det går bra. klem

    2. Du er sterk, du Mette. Skjønner at savnet er der, at det er tungt, men allikevel klarer du å se positivt på det du møter på din vei.

      Nå sitter vi ute, undre tak på terrassen. Regnet trommer på taket, skydekket ligger tett rundt oss, men vi sitter tørt og fint og nyter et glass vin. 🤗

      1. Tusen takk 🙂 Deilig å sitte slik sammen og nyte et glass vin 🙂 Det har regnet masse her også – men i skrivende stund er det opplett 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg