naturens kunstverk

 

En liten tur rundt ved Rotarystien på Hareid
Det er en slik tur jeg trenger i dag – da slitenheten i kroppen ikke helt vil gi land – selv om den på en måte aldri gir land – så er disse dagene værre enn andre dager, og da er det bare  å roe helt ned
Har blitt flinkere til det – selv om jeg VIL mye mye mer
Sånn er det med den saken…

Det er minusgrader akkurat her, fordi sola ikke har kommet helt frem her ennå
Men den klatrer sakte men sikkert langs fjellet

Så deler av stien er ikke sol på så tidlig formiddag, og jeg går til elven først, og deretter et lite stykke på andre siden av veien, før jeg snur snuta hjemover

En liten klatremus?


På vei opp i sola i allefall… og hva som skjer da…. tja… si det…

 


Fantasien…

 


Og kan du se en person i isen der? Målbevisst….?

 


Og der i isen står det to…?

 

Det er vakkert ute, og fuglene kvitrer!


Og her… kjerringa mot strømmen??
Ser du kjerringa?

Ser du noen annet i dette “kjerring-bildet” som jeg kaller det….?
Jeg ser en jente…
Og kanskje noe med en folkedrakt – dans…

 

Det glitrer i snøkrystaller når sola skinner på snødekte flater 🙂

Lag deg en fin tirsdag ❤️

😃🌹😃

 

12 kommentarer

Siste innlegg