nei men guuuuud…

“Nesten pĂ„ toppen – og midt pĂ„â€â€Š

 

 

2. plassen = SRAAD
HYL!
I gĂ„r var dagen – da hun endelig kunne dele det stĂžrste som har skjedd henne noen sinne
.
Vi holder oss fast!!
Men jeg har ikke funnet ut ennÄ, hva det er





..

 

 

3. plassen = KONATIL
Takker bloggeren “Rebecca” som har hjulpet henne til et nytt liv.

 

og

 

55. plassen = BUNNYTRASH
Å fĂ„ skjellsord ropt etter seg

Enten om det er “din jevla ditten eller datten”

NÄr jeg gjekk inn pÄ bloggen her, mÄtte jeg skru ned lyden, for det kom slik irriterende musikk over eteren
.

 

 

 

I mine 52 Ă„r jeg har levd har mye sinnsykt skjedd og mye har vĂŠrt “det stĂžrste som har skjedd meg”  gjennom livet 🙂
SĂ„nn er det bare!
NÄr noe stort skjer, sÄ er det der og da, det stÞrste.
Det stĂžrste for meg har vĂŠrt mine to gutter som kom inn i livet mitt – fra baby til voksen – og ellers har mye stort skjedd – som utdannning i voksen alder – jobbene jeg har hatt og har fortsatt – og ellers – Ă„ vĂŠre her i livet 😀

Og som “konatil” skriver i dag, om at hun takker Rebekka – en blogger som har hatt kreft, og tapte kampen.
Dette at ukjente mennesker gir oss en spesiell inspirasjon.
Jeg mistet en venninne for en del Ă„r tilbake – av kreft.
Svulst i hjernen.
Hun sa det slik til meg; “om jeg klarer Ă„ dĂž – klarer alle det”
En sterk dame jeg var glad i og som jeg skrev et dikt til i etterkant – i savnet og tankene – taknemligheten for Ă„ ha kjent dette gode mennesket.

OgsĂ„ er det dette med mobbing – slenge stygge ord etter folk.
Din jévla
.  det er stygt!
Vi er vel alle inneforstÄtt med at ALLE er mennesker?
Alle – uansett legning og hudfarge
..
Vi har et hjerte som pumper blod og vi har fĂžlelser alle som en.
Hvorfor noen MÅ slenge dritt og tro at han/hun hever seg over andre ved Ă„ slenge stygge ord

Ja, jeg forstÄr ikke dette.
Jeg tror at de som gjĂžr slikt, de er usikre i seg selv.
Rett og slett!

 

 

 

#styggeord #nestenpÄtoppenogmidtpÄ #bloggere #2plassen #3plassen #55plassen #mobbing #toppbloggere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg