Nibben

🚶‍♀️🐕

Ut på tur!

Det er snø i lufta… men sola titter frem, og jeg tenker at jeg er heldig om jeg får en opplett tur i dag.
Og heldige var vi, hunden og jeg!
Det var opplett og sol hele turen til Nibben.

Litt snø var der her og der

 

 

 

Stolt over mestringsfølelsen som bare siger på hver eneste dag 🙂

 

Måtte lukte på PORS – da bloggeren Natheless fortalte at den har en aldeles nydelig duft i seg
Og det stemte!
Nyyyydelig rett og slett!
Har aldri luktet på den – og heller ikke visst noe om den, før jeg la ut bilde i innlegg, og Natheless svarte på innlegget.
Alt man lærer!

 

 

Et teppe av snø på Nibben

 

 

Og når man ser ned til Skeide, er det null snø på markane der

 

 

 

 

 

Tirsdagen er i startgropa
Turen er gjort og resten av dagen ligger foran oss

Stå deg vel

 

💚

16 kommentarer

Siste innlegg