ny lampe!

ALT MAN KAN GJØRE!

Sakte men sikkert sniker det seg inn noe nytt her og der – i min nye stue 🙂

Og HANDY som jeg er, har jeg koblet lampettledning til stikkontakt og videre til lampe og der henger den!

 

 

Sjekke at det lyser!
Og så må jeg få skaffet meg en slik lekker litt stor lyspære med et mønster i som lager fint lys inne i lampen 🙂
Prøvelyset er med en liten vanlig lyspære – og det funker det!

 

God morgen med NY lampe 😀

 


Ja det er ikke slik det skal se ut akkurat da…..
Duken på bordet og slikt…..
Men slik er det i unntakstilstander i hjemmet mens det fikses her og der 😀

Jeg er fornøyd med min nye lampe!

 

 

 

#nylampeistua #lampe #taklampe #kulelampe

10 kommentarer
      1. Tusen takk! Joda, det kommer seg. Kjøpe noe nå og da………. oppussingen tok alt av penger gitt……… nesten skjorta 😀 hehehe godt med alt som er gjort. Så får en kjøpe litt nå og da 🙂

      1. Tusen takk! Må ha en lengre løper. Jeg liker godt løpere 🙂 Til klubben søndag har jeg en slik kjøpe-papirduk som dekker det hele 😀

    1. Se der ja 😀 Ja det har skjedd mye i denne delen av huset ditt 😀 Gratulerer hjerteligst masse, og lykke til med forberedelse til klubb i nystua 😀

    2. Der lekkert hjem hos deg. Fin utsikt og det ta å bilde av deg selv gjennom lampe er veldig kreativ av deg.
      Ha fortsatt en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg