Â
Det er mandag – ny uke og nye muligheter
Påska nærmer seg med stormskritt
Ute er det nĂĄ NULL grader
I går kveld blåste det storm i kasta og det snødde i bygene som føyk forbi
I dag er det foreløpig opplett
Vakkert lys ute i havet i går – på en runde ute – etter en stillesittende helg med mye informasjon
Årsmøte i NRF – Ålesund
Â
Â
Men som sagt – det er mandag – ny uke og nye muligheter
Â
StĂĄ deg vel!
Â
Â
2 kommentarer





Fantastiske bilde av sola som vil bryte fram gjennom skyene og ny uke. Riktig fin uke, Mette 🙂
Tusen takk du 🥰