ny uke

 

Det er mandag – ny uke og nye muligheter

Påska nærmer seg med stormskritt
Ute er det nĂĄ NULL grader

I går kveld blåste det storm i kasta og det snødde i bygene som føyk forbi

I dag er det foreløpig opplett

Vakkert lys ute i havet i går – på en runde ute – etter en stillesittende helg med mye informasjon
Årsmøte i NRF – Ålesund

 

 

Men som sagt – det er mandag – ny uke og nye muligheter

 

StĂĄ deg vel!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg