nye stier

Ut på tur i vår natur
Og som turen tar seg til, og blir lenger og lenger, havner jeg til slutt ved Høgeskjerva
Flott utsikt herfra, ned mot Ulsteinvik og ut mot Herøy havland

 


Vakkert lys ute


Kan det være ei jente med musefletter?

 

Og oppover det går

 


På vei ut til Høgeskjerva – den kulen midt på

 

Herøy havland i sikte

 


Ulsteinvik

 

Returen blei annerledes
Jeg valgte å prøve en sti som jeg og C tok for lenge siden… den gangen blei det et kav og vi rotet oss bort og måtte snu for å nå målet vårt, og visste jo ikke hvor stien egentlig førte hen

I dag tenkte jeg følge den til punkt og prikke
Det blei en flott opplevelse som samlet hele TI tusen skritt
Jeg kom tilbake like ved pompehuset bak ved Gamleeidet – så denne turen kan jeg gå motsatt, en fin vårdag 🙂


Ikke oppmerket sti, da dette er fra gamle stier før “tur-stien av grus blei laga

 

 

EINEBÆR
Det er bare såååå vakkert!

Igjengrodde stier!

Og vått!

Det er så spennende med nye steder  – og denne elva da – har aldri vært her før!
Sliten men veldig glad allikevel

Gode sko ute i naturen er alfa og omega!
Tørr på beina helt hjem!

Lag deg en fin lørdag videre,
og stå deg vel ❤️

10 kommentarer
      1. Ja det var en veldig fin tur 🙂 Blei litt lengre enn planlagt – og ryggen krangler voldsomt i etterkant – men opplevelsen sitter i 🙂

    1. For en herlig tur – jeg eeeeelsker sånne gjengrodde stier! O lykke med barmark og kunne vandre i vei! Myyye vann, og gode sko – en perfekt kombo! Jeg tror jeg kunne vært på dine trakter i ukesvis….. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg