omplanting og allergisk utslett

 

Man mÄ flytte litt om i krukker og slikt


..
FĂ„ litt gult ved inngangspartiet – og jeg handlet noe lite i dag og tar resten pĂ„ onsdag.
Jeg vil ha noen STORE pÄskeliljer og det hadde ikke gartneriet jeg var pÄ, i dag.

Jeg flyttet en tuja og en annen, ut i hagen – og fikk litt gult i krukkene.

 

Det gjorde seg!

Men du verden for en reaksjon jeg fikk pÄ armene



..
Ja, for det var sÄ varmt at jeg brettet opp ermene, og jeg merket ingenting fÞr jeg kom inn, og det begynte svi og klÞ noe infernalskt.

 

 

Hmmmmm var det jorda, tujaen eller den andre grÞnne (bildet over) jeg reagerte pÄ?
Det gjekk over etter hvert, selv om jeg klĂžr litt ennÄ ..
Kanskje var det bare temperatur-skiftet og hagearbeid som ikke var god kombo pÄ en gang!
😀

Hund og katt svinset rundt og ville ha litt kontroll pĂ„ tingenes tilstand


  🙂

 

Og sĂ„nn gjekk denne dagen 😀

 

 

 

#plante #planteom #tuja #hagen #pÄskepynt #vÄrfÞlelse

7 kommentarer

Siste innlegg