omplanting.. tomater og slikt..

TOMATER
SOLSIKKER
OG
KAKTUSER

 

Når noe blir tatt ut erstatter jeg med noe annet 🙂

 

Potte om.
Og plutselig fikk jeg veldig mange spirer – og bare bestemte meg for å innskrenke litt.
For er jeg heldig og for tomater på noe av det jeg har pottet om – er det supert!
Og om solsikkene strekker seg og blir sterke – er det også supert.
Det er jo et lite forsøk – for dette har jeg jo ikke gjort før 😀


Kanskje vokser de seg store og sterke her – det er i allefall god plass og mye jord å tumle i 😀

 

Og de fine krukkene som frøene og jorda fulgte med i – ja de ville jeg bruke om – og kjøpte tre kaktus og pottet om til de 🙂

 

Blei fint synes jeg 😀

#potteom #tomater #solsikker #kaktus

12 kommentarer
    1. Jeg har flere venninner som elsker drivhus og planting. Selv kommer jeg ikke så langt at jeg får pottet om plantene mine. 🙂 de er heldige hvis de får vann 🙂 har bare sånne som greier å si fra 😀

    2. Det er kjekt med sånt. Jeg har hatt tomater flere år. Men jeg har ikke orket noe sånt i år. Nå har jeg nok med meg selv og mine tobente og firbente 🙂
      Blir spennende å følge med her hos deg ♥

    3. Ja her vokser og gror det for fult ser jeg 🥰
      Selv går jeg å kikker oppe i pottene til mine to Gloxinia, som sakte men sikkert kommer mer og mer over jordskorpen 😉
      Ønsker deg en god tirsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg