ønskekvist

STOREVARDEN
OG
NERLANDSHORNET

 

 

Formiddagstur i fjellet.

Det er frost, gylne farger og stilt.

Tidlig lørdag formiddag og fjelltur for hund og menneske.

 

 

 

Det er så vakkert.
Men føler jeg bærer med meg sorg oppover i fjellet i dag.
Tenker en del på de som har det vondt.
Tenker på de som ser sine svinne hen.
Tenker på de som må forberede et siste farvel med noen nærme…
Føler at noen slår følge på turen oppover i fjellet….

 

 

 

 

 

 

 

Er så takknemlig.
Er så glad jeg er akkurat her og nå….
Griper om det jeg elsker her på jorden.
Komme meg ut og nyte hvert minutt jeg har anledning til.

 

 

 

Så kjenner jeg noe i lomma…
En kvist…
Hvor lenge har den ligget der?
Tar den frem og ser på den.
En ønskekvist?
Tenker på så mange, og tenker på noen spesielle.
Ønsker å sende ut energi og optimisme.
Kanskje har den slik kraft denne kvisten?

 

 

 

Iallefall setter jeg den fra meg i varden på Storevarden.

 

 

 

 

Og der lettet sorgen fra brystet også.
Turen videre mot Nerlandshornet og hjem var som en lek.

 

 

 

Kanskje er det noe i det?
Jeg tror det.
Jeg sender de varmeste tanker til de som sliter og har det vondt <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glade for tur!

 

 

Og bare takknemlighet

 

 

#storevarden #nerlandshornet #hundenLeia #fjelltur #selfie #sjølfie #hundogmenneske #fjelltur #utetid #fotoglede #hobbyfotograf #frost #12desember #desemberlys #utpåturaldrisur

10 kommentarer

Siste innlegg