“opp å gå”

Vi har ei gruppe i
Revmatikarlaget – og den
har fått navnet
“opp å gå”

 

Og i dag tok vi turen til
GOLLENESET FYR
i
Kvalsvik

 

Vi er glade for alle som kjem!
Dette er ei gruppe for medlemar i Revmatikarlaget Herøy,

men om ein vil ha med seg andre, som ikkje er medlemar, går det heilt fint.

Det er litt slik
UT PÅ TUR ALDRI SUR  🙂

Godt lag, og ein tur som skal passe for alle 🙂

OPP Å GÅ

 

Onsdagar er dagen – men no tek vi pause til over påske, og kjem tilbake med ny tur da.

TURGLEDE!

MESTRING!

LAVTERSKEL!

 

 

 

 

#gollenesetfyr #herøyrevmatikarlag #usynlegsjuk #oppågå

8 kommentarer
    1. Der var tur gjengen i farta igjen 😀 Flott tiltak som jeg håper dere klarer å holde drive på , men det tror jeg såvisst 🙂 Flotte bilder av flotte jenter ,, men,, hvor er gutta ? 😀

    2. Så bra tiltak! og ja..da går det nok i et tempo jeg også kunne klare…jeg kvier meg for å være med andre på tur..for de går så fort….og jeg må bruke litt tid…Flotte bilder og en herlig gjeng!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg