oppover

Turen går til
HASUNDHORNET

Jeg må bort fra bjørk og hegg og det som gjør at jeg blir så allergisk
Injeksjonen hjelper – det kan jeg kjenne
Og det er jo fakta at den Kenacort-allergisprøyta også hjelper for muskler og ledd
Så nå har jeg fått i pose og sekk liksom..

Må allikevel ta allergimedisnen enn så lenge…
Men ingen ubehag av kløe i halsen og øyne i dag!

Oppover mot hasundhornet  – og det er nesten ikke bjørk i sikte – bare noen små…
Men det er alltids andre ting som kan gi allergi…
Det blåser litt – men sola varmer
Herlig tur for hund og menneske denne fredagen inn mot pinsehelg og langfri for mange

 

 

 

 

Vi er på toppen!
Mestring i hvert skritt – ja det kjenner jeg på hver gang jeg kan gå opp hit
Også er drømmen der – om disse andre toppene
En dag – men enn så lenge er dette bra nok
Det er det jeg klarer
Og i dag var en god dag for akkurat denne turen

 

 

Det er flott utsikt ned mot Garnes og forbi utover mot Herøy havland

 

 

Lille prinsesse Leia
🐕  Love you so much  🐕
Takknemlig for hver en tur vi får sammen
At hun er redusert – det er ikke vanskelig for meg å føle på
Men vi trenger ikke gå lenger enn hit!
Godt nok!

 

 

 

 

 

Nå begynner #myrulla å komme frem 😀

 

🚴‍♀️🏋‍♀️

Og etter turen, tok jeg meg likesågodt en tur til Aktivsenteret.
Har tenkt på det lenge.. men ikke funnet anledningen før i dag
Hvor lenge jeg holder på spiller ingen rolle – men nå vil jeg SPINNE!

Og du verden så herlig det var!
God musikk på ørene – alene i salen – og bare å trø på akkurat som jeg vil – også noen styrkeøvelser for skulder etterpå.

Den perfekte fredagen!

Yuhuuuu  herlig å kjenne at det går
Trening er herlig – “and i love it” !!!!

 

💚

 

8 kommentarer
      1. hehehe ja på muritunet var det ikke MIN greie heller – men jeg har fått smaken på de de siste åra – på Aktiv treningssenter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg