oppussing

Det skrider fremover.

Nå har jeg hatt snekkere en HEL uke……………
Men, det begynner bli til noe.

Litt slik forskjellig som oppdages, ekstraarbeid og bla bla…….

 

 

Og støøøøøøv – du må ikke snakke  :-/    men men sånn er det 🙂

 

Stikkontakter får ny frisk front 😀

 

Ikke snakk om høydeskrekk på disse karane…..  😀

 

 

Så blei det slik at jeg bare kunne glemme å male vegger…………
Og glemme det jeg har lagt ut i kostnader økonomisk og i arbeid…. hehehe

Bestemte meg for å legge plater på ALLE vegger – og snekkerne tok jobben på strak arm.
Dette blir bra!

Så blei det hvitt………. den safe fargen.

Heilt ok det – og stua blir ny uansett.

Gleder meg til å få legge gulv etter hvert.

Men – dette blir dyrt  heheheeh   så møbler som var planlagt – ja det må taes etter hvert som det passer seg 😀

 

 

 

#oppussing #snekkerarbeid

6 kommentarer
    1. Ojj, oj oj. Ja dette ble omfattende skjønner jeg… 🙂 Men du verden så flott det må bli! Nydelig utsikt fra huset ditt, både gjennom de gamle og de nye vinduene 😀 Gode tanker og god helg <3 Klem

      1. Tusen takk! Ja nå skal jeg inn i tredje og siste nattevakt 🙂 Kjenner at jeg har jobbet ekstra i det siste pluss mine egne vakter – og sliter med kroppen……….. nå skal det bli godt å bli ferdig med disse vaktene 😀 klem

    2. Det blir kjempefint, og så kjekt med nytt og fint 😀
      Her har jeg fått innredet kjellerstue, og gikk også får litt dyrere løsninger, for å gjøre min egen jobb lettere 🙂
      Bare å nyte, og de andre tingene, de kommer etterhvert 🙂

    3. desverre er det dyrt ,særlig når en må leige folk til jobben,men dette blir bra og jeg liker veldig godt slike plater,vil du ha en annen farge kan du male platene også en gang i fremtiden ,men i første omgang er det reint og fint med kvitt :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg