optiker

 

Problem med øynene
Sü tar en time FØR den egentlige i februar
Er så trøtt i øynene hele tiden – og de svir
Har smerter pü en müte igjennom øynene

Han sjekker
Tar kontroll og deretter tĂĽrekontroll/fuktmĂĽling
Fukt i øynene vet jeg er nedsatt

Jeg bruker OFTAGEL øyedrüper pga tørre øyne

Nü var de supertørre!
Jeg hadde flere sür inne pü øynene, og ikke annet ü vente at øynene har plaget meg, sier optiker
Synet er som før – ser godt på avstand 😀

Men, jeg skal nĂĽ dryppe 6 ganger daglig i 14 dager og deretter 5 ganger daglig en ukes tid til neste kontroll

Det kan være medisinen som gjør det værre nå… eller andre årsaker…

Jepsipepsi!
Det er alltid noe….

Og i det jeg skriver dette, klarer jeg å velte kaffekoppen -som bare glipper mellom fingrene ☕️

Ny dag og nye muligheter 🤸‍♀️

6 kommentarer
    1. Å stakkars jeg vet. Har tørre øyne selv. Skjønner ikke hvorfor jrg bare blir verre. Å ja, jeg skulle dryppe flere ganger om dagen ja🤦‍♀️ og helst lugge med maske 30 min pr dag. Mpgr😵‍💫🫣

      Takk for påminnelsen og god dag til deg! Og ja! Den kaffekoppen når den velter ass….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg