orkan i kasta…

 

 

TORSDAG

“A view from my kitchen-window” med zoom…

 

Og i bildet under, litt for sen å få med, men skyene kom fossende rett NED fjellsida… skoddelignende..
Men virkelig merkelig opplevelse…

Så kom vinden jeg absolutt ikke liker.

 

FULL STORM med ORKAN I KASTA!

 

 

Og så tar vi sats, hund og menneske…
Ut på tur selv om vinden er aldri så tøff…

 

 

 

Vi sikter oss inn mot Golleneset fyr selv om jeg kjenner på litt frykt pga rykning i vinden….
Havet bruser,
og sauen var nysgjerrige og kom frem fra sitt gjemmested noen få sekunder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umulig å komme seg over til fyret 🙂

Og i dag hadde jeg nok ikke turt prøve heller 😀

 

 

 

 

Krysser fingre for at vinden løyer …..
Selv om jeg er klar over at det er meldt vind utover ettermiddag og kvel…
Rolig i morgen og så blåser det opp igjen til lørdagen…

Joda, vinteren er på vei…

Jeg er redd disse kreftene – og er reddere innom hus enn utenfor liksom….
Og det er slike dager jeg gladelig hadde solgt huset og flyttet!
Flyttet østover rett og slett 🙂

Så vil du kjøpe et hus med spektakulær utsikt og turmuligheter, året rundt, ja så får du det, for rette prisen 😀

På disse kanter står opplevelsene i kø – det kan jeg love deg – det er bare at jeg ikke liker stormer og orkaner.
Sånn er det med den saken!

 

 

GOD DAG VIDERE TIL DEG!

 

 

 

#orkanikasta #gollenesetfyr #hundenLeia #storm #orkan #himmeloghav #detblåserute #utpåturaldrisur #bygda

10 kommentarer
    1. Herligheta for en makt og en prakt 😀 Fader altså—– Ja det er ikke gitt for alle å bo med storhavet som dunker i vegger og på døra rett som det er. Nå må du bare være forsiktig…. Mektige greier.. Håper du holder stand… men skjønner deg godt når sånne tanker om flytting kommer sigende 😀 Klem

    2. Men for noen bilder du får, som vi kan se på. Helt magi det her. Skjønner at det kan gi redsel. Det er fint å se på storm, men jeg vil heller ikke være midt i det nei. Klemsiklem til deg 🙂 Bildet nummer to ble jo maleri!

    3. Herlige bilder i skikkelig vær! 😀 Det er jo godt å være ute i slikt vær, bare man ikke blåser bort da. 😉
      Fine bilder av dere! God fredag, og helg! Klem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg