øvingshelg

 

🎵🎶

Cervix vocalis
koret mitt
koret vårt

Øvingshelg
Opp tidlig – eller,
jeg er alltid oppe tidlig – så det er ikke noe problem
Men forberede for to dager med intens øving og fokus

Vi har et år fremfor oss med mye som skal skje
Det første som møter oss, er KOR-CUP i Ålesund i november
Så er det Nyttårskonsert i januar og sist men ikke minst;
20 års jubileum i april 2024
Og ting og tang innimellom der
Så her er det bare å ØVE og PUGGE tekst

Jepsipepsi!

Vi er et lite kor men vi klarer oss bra
Dyktig dirigent!
Dyktige korister!
Det må bli bra det 😀

Vi øver spesielt på “Ned i vester soli glader” og “Kiss from a rose”

Det er sosialt og kjekt å synge i kor 🙂
Fellesskap

 

Mat er laget – det blir kyllingsalat i to dager 😀
Og litt slik drikke og eple
Energipåfyll gjennom dagen

Det skal synges!

Ut døra og går meg “nesten” inn i et edderkopp-nett  🙁

 

En fin og varm dag – og vi har hatt effektiv øving og gode pauser med mat
Noen har vært flinke og baket!
Gode kaker og kanelsnurrer!
Vi er vel heldige!

Man blir mødd av varmen, så jeg bestemte meg for å sykle til Ulstein og ta et bad etter korøving – og så jeg gjorde!
Herlig!

Nå er det hvile før søndagen og ny dag med koret 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg