på nye stier

TIL RUNDE
OG
MOT
MÅGANESET

Måganeset ligger vel litt lenger ut, men vi vandret fra Runde havn og ut mot Måganeset iallefall 🙂

 

Hunden Leia, meg og Inguna på tur.
Også kom sola fram og varma etter hvert.
Herlig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#etlitestykkekunst i naturen

 

 

 

 

 

Inguna som fotograf.

 

 

 

Litt klatring – og for min del litt unødvendig klivring over gjerder pga smalt og bratt
(laget meg litt ekstra arbeid der) –
og kjente på litt høydeskrekk –
der man ikke har helt kontroll –
men Inguna er roligheten selv, så det gjekk bra.
Er litt slik når man finner nye stier å gå.
For all del – det var aldri noen overhengende fare 😀
Bare meg som blir bittelitt skjelven og pysete – uansett hvor mange høye topper jeg har vært på.
Sånn er det bare 🙂

Og når vi kom ned var det andre som ville prøve å gå opp der – og forhåpentligvis gjekk det også helt fint 😀

Alltid like trivelig ute på tur – og Runde skuffer aldri.
En av mine favorittsteder å gå tur i.

Tusen takk for turen!

 

 

 

#foto #natur #fjellogfjøre #hobbyfotograf #selfie #hundenLeia #utsiktmotkvalsvika #utsikt #lørdag #gåtilmånen #norskukeblad #steinformasjoner #fjellformasjoner #fargerinaturen #kunstinaturen

4 kommentarer
    1. Jøss,, på nye stier 😀 Trodde du hadde satt dine fotspor på de aller fleste steder i nærområdet ditt 🙂 Ha en nydelig lørdag 😀

      1. heheheeh joda jeg har nok gått på mange av stiene – men noen få er ikke tråkket ennå 😀 Jeg har ekstra arbeidshelg denne helgen så nå suser jeg snart avgårde på jobb ;-D Ønsker deg en fin fin søndag 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg