søstre
tvillinger
eller “bare” sjelevenner
like og ulike på samme tid
det viktigste er samholdet og vennskapet
venner for alltid
4 kommentarer
søstre
tvillinger
eller “bare” sjelevenner
like og ulike på samme tid
det viktigste er samholdet og vennskapet
venner for alltid
Så fine damer!
Lik leppestift også? Igjen fine bilder og bilder man blir glad av! 🙂
Tusen takk gode du 🙂 Jeg er glad du blir glad 🙂 klems
Du har helt klart fått dine egen stil i Paint 😀 Bruker du musa, eller bare museplate? 🙂
Tusen takk 🥰 😊 jeg bruker bare mus 👍