palmehelga..

Starter lørdagen og helga i godt lag med en flotters kusine, på det populere stedet #Madelynn
Skravle litt om alt og ingenting, nyte god kaffe og noe å bite til 🙂

 

 

UT PÅ TUR
i Ulsteinvik
Opp til fjells  bak Folkehøyskolen i Ulsteinvik.

 

Når man finner en snøflekk og bare må nyte det!

 

#steinkunst på stien mot Kiberget

 

 

 

 

KIBERGET

 

Utsikt fra KIBERGET

 

 

Denne “nakne” trerekka på Kiberget kan man se fra hovedveien mot Hareid.
Jeg har i siden jeg var liten, tenkt på denne rekken jeg har sett bare på avstand, som en karavane av vandrende…
Denne nakne rekka har gitt min fantasi – der jeg satt i bilen – mange gode eventyr.
Og i går fikk jeg se den på nært hold.

Før vi gjekk returen samme vei, føyk et skydekke over oss – og ut fra skydekket kom store snøflokser…
SNØ!
Jaja…

 

 

Vi kom oss tilbake til et varmt hus etter hvert 😀

Og der var det god rødvin og hjemmelaget pizza på tapeten 🙂

 

PALMESØNDAG
og klokka er skrudd EN time frem.
Søndagstur til
HASUNDHORNET

 

 

Og man kan trygt si det er vinter igjen – og MYE vind 🙂

Men, ut på tur ALDRI sur!

 

 

 

 

 

Litt til venstre bakerst i bildet skimtes Kvalsvik – hjemstedet mitt 🙂

 

 

 

 

Er det ikke herlig stilig med disse #fotspor i snøen 😀
#snøfotspor ved Hasundhornet

 

 

#snøhjerte

 


Blåser ja….

 

Gode dager!

 

 

Fortsatt fin palmesøndag til dere 🙂

 

 

 

 

#palmesøndag #hasundhornet #kiberget #ulsteinvik #detblåser #hundenLeia #såkomsnøenigjen #søndagstur #søndag #påske #vår #mars #utetid #utpåturaldrisur #lykke

8 kommentarer

Siste innlegg