pĂĄtvungen

 

Eg samlar pĂĄ dei gode opplevingar i naturen
Naturen gjær meg heilare
Naturen samlar seg rundt meg og gir meg styrke
Eg samlar meg rundt naturen og innhalerar gode energiar, og alt det vakre
Det som er vissent og det som er nyutsprunge
Det som har stĂĄtt ei stund og det som fell til jorda
Alt har ei meining – og eg dreg det til meg
Supar inn alt og delar det med den som vil

 

Ingen er pĂĄtvungen noko som helst
Det er heilt frivillig ĂĄ sjĂĄ mine bilder og lese mine ord
Provoserande og tankevekkande
Irriterande og sĂĄ Ă lt for mykje
Men eg samlar pĂĄ dei gode opplevingar
Tek dei til mitt hjarte og inn i mi sjel
Der inne lagar det seg styrke
Ei styrke som gjer at eg kan stĂĄ oppreist
Ei styrke som gjer at eg finn den sjølvtilliten som skal til for å stå i det
For ĂĄ stĂĄ i delinga av det som er mitt

 

Eg tek innover meg alt – klarar ikkje begrense det
Og det du seier med blikk og ord – går rett igjennom  skjoldet mitt
Eg taklar irettesetting og ærligheit og eg taklar nedlatenheit og mistru
Eg taklar positive og negative tilbakemeldingar og eit klapp pĂĄ skuldra gledar eit hjarte
Heilt til eg ikkje taklar det lenger og skjoldet ikkje held meg oppe
DĂĄ mĂĄ eg ut i naturen igjen og finne ny styrke
Ă… samle tankane og tenke meg opp
Tenke positivt og ikkje leite etter alle feila
Ting du sa og ting som verte tolka

 

Eg er ein analysator og analyserar alt
Eg kan ikkje for det, men slik er det
Ă… overtenkje
Kva var meint der og kvifor sa nokon det
Eg prøvar samle på dei gode opplevingar
Men du mĂĄ hjelpe meg
Eg klarar det ikkje åleine – sjølv om naturen er på mi side for det meste
Eg klarar ikkje stĂĄ og forsvara meg heile tida
Ikkje mistenk og misforstĂĄ

 

Kvifor ikkje være med på reisa og glede deg over livet
Kvar framgang treng eit klapp pĂĄ skuldra
Ikkje eit skulande blikk og mistru
Eg taklar det meste til eg ikkje gjer det lenger
Kva med deg?
Klarar du ĂĄ stĂĄ i det?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
september 2022

 


#stĂĄidet #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. veldig godt skrevet ,naturen er den beste medisin som regel:=) og kritikk og nedlatenhet trenger ingen,hver og en må få leve sine liv som dei liker best,hver og en kan fokusere på seg selv og ikke på andre ,jeg er glad du greier å stå oppreist om du får ord du burde slippe å få :=) klem og fin søndag

      1. Ja er det ikke litt slik… blikk og slikt… jeg kjenner mange (ikke sĂĄ mange da) men at folk ikke forstĂĄr – og alltid setter spørsmĂĄl ved ting… i stedet for ĂĄ akseptere…. vi er jo alle forskjellige – jeg forstĂĄr ikke greia! klem

    2. Det er alltid noen som har noe å si om noen uansett hva man gjør. Det kan bli for mye noen ganger særlig hvis det er rettet mot oss. Jeg prøver å ikke bry meg om det fordi det går ut over helsa. Jeg tenker at jeg må gjøre det som er best for meg så lenge jeg ikke skade de andre.
      Dine turer og bilder gir meg en god følelse og opplevelser og til deg også. Så det er en bra ting 🙂

    3. Nydelig skrevet, Mette! Jeg er som deg – samler pĂĄ gode opplevelser ute i naturen! Helt nødvendig for ĂĄ takle alt! Jeg er ogsĂĄ som deg i at jeg tenker og analyserer og overtenker og sliter med det….! Da er det bare en ting som hjelper – UT rett og slett! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg