pedikyr……

HUNDEN LEIA

Hunden trenger sitt stell.

Børsting av pels og klippe negler.

 

I dag måtte jeg klippe en nagl, den som ligger litt opp på labben for seg selv.
Den har det med å bli spiss og etter hvert henge seg fast i ting og tang, og da er det bare å få klippet den.

 

 

Jeg liker ikke å klippe neglene på hunden, fordi alle neglene er svarte og jeg vet ikke hvor langt inn jeg kan gå med saksa, før jeg evt kommer til nervene.
Men jeg tar sats og klipper bare litt – nok til at neglen ikke er plagsom for hunden.

Og det gjekk fint det!

Pedikyr på hund 😀

De andre neglene sliter hunden selv, så de slipper jeg å klippe 😀

 

 

#hundenLeia #pedikyr #pedikyrpåhund #hundestell #neglesaksforhund #shetlandsheepdog #tricolor

6 kommentarer
      1. Ja jeg har gode dager egentlig……… men sliter litt med vårslapphet og smerter………….. men det er ikke noe nytt her i gården, så jeg må bare stå i det 😀 God klem til deg og håper du har det bra og at jobben/hjemmekontoret går bra 🙂 klem

    1. Uff… det der er ekkelt… husker jeg klippet litt på hunden jeg “kjente før”! Ho var så urolig også…. nå er ho bare hos dyrlegen og klipper – enklest sånn! Klem <3

      1. Ja det er enklest å la veterinæren gjøre det, men heldigvis sliper Leia neglene på alle turer, så det er bare disse to lenger oppe på foten – og de klarer jeg holde i sjakk med et klipp i ny og nè 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg