peile olje

KAN DU Å PEILE OLJE
PÅ BILEN DIN?

 

Jeg kan!

 

Og nĂ„ oppdaget jeg at det var lite olje der – og at toppa til spylerveska har stĂ„tt Ă„pen i evigheter


sÄ da var det rett til verkstedet og spÞrre etter hjelp og rÄd ang olje
.

 

Det var visst ingen krise, men de fylte en god halvliter, som han sa
..
Og sÄ fikk jeg jo lukket spylerveske-lokket ogsÄ da  hehehe

Greit Ă„ ha kontroll pĂ„ ting 😀

Og det er ikke ofte jeg Ă„pner panserlokket for Ă„ si det slik.

 

 

 

#panser #olje #peileolje

2 kommentarer
    1. Hihi, ja, jeg kan peile olja – og jeg fyller stadig spylervĂŠske….. men ellers kan jeg ikke stort! Kjekt Ă„ ha et verksted Ă„ dra innom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg