perlende…

De gode turene ute i regnet…
Sko som ikke er vanntette og trær som er i veien..
Når man har bøyd seg ned lenge nok, og synes man bare kan reise seg opp, og det smeller i topplokket… det kommer kanskje en glose eller to…
Det er du og hunden og en mengde sau… skodderegn som kommer på innsiden gjennom regnjakken som nå har gjort sin siste jobb har jeg bestemt
Ja, for hadde jeg tatt den nye, så hadde jeg fortsatt vært tørr fra livet og opp
Jeg trodde jeg hadde lært å kle meg…
men av og til er man mer optimistisk enn andre tider

 

Dagens bildefangst:

Tur til Golleneset fyr i Kvalsvika

 

 

Neh… lei regn nei….

 

 

Noen som savner disse, tenker jeg….

 

 

Begynner bli nok nå…

 

 

 

 

Våt våtere våtest

 

 

 

 

Bedre å slo hodet i treet som ligger under her,
enn å bli stanget av en av de der over der…
selv om jeg tror de IKKE stanger…  tanken som teller

 

 

Perledråper

 

Så kan man si hva man vil om regnet… men det lager det frodigt og flott 🙂

 

#gollenesetfyr #dråper #perledråper #regn #våtvåterevåtest #utetid

12 kommentarer
    1. Det er helt greit å være ute når det regner, men da må man ha gode klær, det er sikkert.🤗
      Fine bilder. Du er god til å finne flotte motiver i naturen.🌸🍀Ha en riktig fin fredagskveld!🍓

    2. Uffda – håper du ikke fikk en kul i hue?? Men flotte bilder av blomstene fikk du jo! Fort gjort å gå på en smell med klær som ikke holder vannet ute, men – pytt pytt, en tørker jo etterhvert! God klem <3

    3. Herlige og fuktige bilder 🥰 Vi har hatt veldig skiftende vær her i Oslo også, først sol og så bøttet regnet ned for sola tittet fram igjen en kort stund, etterfulgt av mer regn 🌞🌧️

      1. Ja veldig varierende…. sola skinner her nå til morgenen men fortsatt er det bare 7 grader ute 😀 Det blir bedre! God søndag til deg 😀

    4. Så fin tur i regnet da, og så mange vakre bilder fra turen. Nydelig med dråper og natur og hund og deg..
      Grønt blir det altså…i regnet! Klem og fin morgendag…. 💚

      1. Det blir grønt og vakkert etter regnet 🙂 Nå kommer det sol her også – og det gjør godt 🙂 God søndag til deg 🙂 klem

    5. ja nå kan vi få tilbake litt solskinn og mer varme ,trenger det no ,har ikke regnet så mye her i dag men det er vått og tåke helt nede i bygda ,men du trakker på uansett du ,tar nydelige bilder og ser like blid ut uansett hi hi ,treng ny regnjakke jeg også ,den jeg har fra skogstad er 9 år gammel og ikke helt tett lengre når det regner som verst

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg