planke og mage

 

 

Jeg har ikke lyst at den treningen jeg har lagt i, siden jeg begynte på Aktiv treningssenter igjen,  skal forsvinne.
Men, jeg merker jo at den de siste 14 dager HAR forsvunnet litt.

Muskler er ferskvare………… det vet vi.

Og JEG merker det veldig.

Så her er det full skjerpings – og de fleste dager skal jeg fokusere på rygg og mage og når jeg fokuserer på det, kommer skuldrene og armene automatisk inn i bildet.

Planke – med øvelser i det utgangspunktet.

Og balanse!

 

For meg er dette viktig.

Veldig viktig med styrke i kropp.
Ikke at muskler skal synes – men at JEG er sterk i meg selv.
For med fibromyalgi, slitasje og benskjør – har jeg funnet MIN vei å mestre smerter og hverdagen.
Trening!

 

Og i denne tiden vi er inne i – utfordringene med Korona – hverdagen med stillhet og lite sosialt kontaktfelt – da er det greit å konsentrere seg om ytre og indre styrke 🙂

 

Jeg er av den typen som MÅ på et treningsstudio for å bli pushet – så det er en utfordring i seg selv å trene hjemme.
Jeg plukker ut noen videoer på youtube av og til og følger, men sånn generelt tar jeg øvelser jeg har lært fra bodybalance og kraftyoga – og lager min egen treningsøkt 🙂
Savner virkelig spinning!

😀
Bilder av hunden fordi jeg filmer treningen og klipper ut bilder etterpå 🙂
Og hunden Leia vil gjerne være med og se hva som skjer og kanskje leke litt 🙂

 

#aktivitet #hjemmetrening #mestring #planke #sterkearmer #mageøvelser #magemuskler #fibromyalgiogtrening #revmatisme #ståpå #trenehjemme #trenestyrke #motivere #motivasjon #disiplin #artrose #benskjørhet

14 kommentarer

Siste innlegg