planting

En rødstrupe holdt på å sette seg fast i nettingen som var over kjøkkenhagen – så I dag tok jeg rett og slett bort nettingen

EN tomat har blitt av avlingen 😅 Reddikene har ikke blitt noe av pga brunsneglen  – og sukkererter…. nei…. det var der rødstrupen var

Så værsågod, sier jeg nå 😁

 

Ellers trives  Blodbeger og solsikker og slikt og noe har jeg plantet om bort i steinbedet sammen med rabarbraen og lakrisrot  – den lakrisrota satser jeg på kommer tilbake neste år ☺️

Greit å rydde opp litt ute nå i august 😀

10 kommentarer
    1. har 3 pallekasser med alt mulig I selv, hos meg er det fullt merkelig nok for har glemt de litt bort i det siste! synd med tomatene.. har heldigvis ikke brunsnegler her! 🙂 Godt å få ryddet ja! ha en super dag 🙂

    2. Jeg høstet rips og solbær i hagen. Den som er igjen etter fuglene og stormen:)
      Nok til dessert for meg og mannen min:)
      Ja, man trenger å ordne litt i hagen nå.

      1. Ja det må ryddes og ordnes litt 🙂 Jeg skal også plukke litt rips. Har bittelitt men ikke nok. Kjekt å ha i frysen til jul og slikt 🙂

    3. Brunssnegler er noen ekle kryp 😳 Fine planter, men ikke alltid like enkelt å få det til å vokse og gro som en vil 🙂
      Sikkert god tomat, og du kan jo legge de andre i en solrik vinduskarm etterhvert, så modnes de raskere 😘

    4. En rød tomat og noen små grønne da…. jeg fikk jo 6 agurker a 2 cm….. hihi….! Så har jeg jordbær og snart noen markjordbær også….! Den høye rosa blomsten din er lekker 😍😍klem

      1. Ja den blomsten er flott 😀 Skal prøve ta frø av den og så til våren igjen 😀
        hihihi 2 cm lange agurker gitt!! 🙂 Men markjordbær er godt! Og vi har hatt noen jordbær her også 😀 klems og god lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg