plask!

SISTE DAGEN I NOVEMBER!

 

Herre min hatt som tida flyr – og det mener jeg…  for nå er plutselig november 2020 snart historie.

Dagen i dag har vært plaskende våt – det har rett og slett regnet trollkjærringer….
Iallefall nesten 😀

 

 

Men det hindrer ikke hund og menneske i å gå en tur i bygda.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja…. ikke noe voldsomt med julestemning utenom det flott pyntede nauste da 😀

 

Men men, nå er desember like rundt hjørnet, og vi kan uansett si at det er VINTER!

 

 

 

#sistedageninovember #hundenLeia #bygda #julepyntetnaus #hundogparaply #utpåturaldrisur #plask

7 kommentarer
      1. HUff da …. det er godt du ikke skadet det i fallet!!! Skummelt rett og slett… Hehehhehehe EN SAU!! Ønsker deg også en fin dag, og jeg skal passe meg for plasket! klem

    1. Hjelp, for et regnvær her også. Hanen hos deg hadde blitt til sau!!!! Her har det også regnet noe veldig. I går kveld gikk jeg en lang tur alene og holdt visst på å nesten drukne? Nei da, men hadde jeg slått hodet og besvimt, så vet jeg ikke hvordan det hadde gått? Jeg tenkte overhode ikke å is på veien, etter over et døgn med regnvær og fem varmegrader. Men is var det jammen. Plask, så lå jeg med ansiktet ned i sølebekken som rant nedover langs gangveien. Skal si jeg følte meg som liten igjen med sølevann i munn og nese, klærne så ut som om jeg hadde akt i sanden. Men jeg var like hel etter en dusj hjemme. Det ble mye latter da jeg viste meg fram for mannen min ja, Unger, smilte han og var glad jeg var like hel! Ha en fin dag og gå forsiktig så du ikke får et plask også! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg