Det er sÄ flotte farger, og de mÞter deg der i veikanten, ute pÄ tur
Om du ikke ser ned, kanskje du ikke oppdager de heller
Men, de er som et hav ute nÄ, sÄ det skulle ikke vÊre vanskelig Ä oppdage vÄren og sommerens vakre eventyr
Â
Hvitveis, engkarse og lĂžvetann
Man fĂ„r det ikke mer morro enn man gjĂžr det til selvâŠâŠ?
Det er bare sÄ vakkert ute nÄ!
Vakreste tiden pÄ hele Äret, sÄnn egentlig, nÄr alt eksploderer av farger
Selv om hÞsten er den vakreste, pÄ andre mÄter
Det er nok Ăžyet som ser
Vakre farger popper opp i hagen ogsĂ„ â og for Ă„ nyte de litt ekstra, plukkes noe inn som pynt pĂ„ spisebordet
Et styremĂžte er god anledning for Ă„ pynte litt med vakre farger
Â
9 kommentarer













For en fargeprakt!
LÞvetann, det er en vakker blomst, svÊrt vakker egentlig. Kanskje bÄde elsket og hatet?
Hva er de fiolette blomstene du plukket ute? De er ukjente for meg.
Den fiolette heter ENGKARSE đ
Takk! đ€
VÄren er berre nydeleg
Helt klart!
SĂ„ nydelig, bare vakkert og bare Ă„ nyte <3
Bare Ă„ nyte! klems
Er sĂ„ enig. Nydelige blomster, og veldig fine bilder av dem. LĂžvetannen er ogsĂ„ veldig vakker, men jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg er en av de som fjerner den fra blomsterbedene mineđ€
Hei pĂ„ deg! Ja jeg fjerner de ogsĂ„ fra blomsterbed – men de er flotte Ă„ se til pĂ„ store omrĂ„der/enger og langs veien đ