positiv..

Å utfordre seg selv, det har jeg gjort i dag.

Det var på tide med en fjelltur – og jeg ville prøve gå til Muletua og Barmen.
Og det holdt det, selv om jeg tenkte at lenger kunne jeg ikke gått, når jeg endelig var hjemme igjen.

Men du verden så positiv energi jeg får ute i naturen!
Og spesielt når lyset er som i dag 🙂

Her er bilder fra turen min og hunden Leia pluss ei lita nisse 😀

 


Kan du se ansiktet i bildet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kan du se dama i steinen her?

 

 


Danse danse lett på tå…

 

 

 

 

Det er så godt å kunne mestre å gå i fjellet igjen!
Litt lengre turer som er helt meg <3
Positiv tenkning gjør at det går bra!
Pushe på litt og gå den ekstra meteren – og det er full mestring!

 

TURGLEDE

#muletua #barmen #nisse #hundenLeia #utpåtur #fjelltid #fjelltur #mestringsfølelse #sol #frostute #kaldt #desemberlys #etskrittomgangen #utfordresegselv #mandag #turglede

18 kommentarer

Siste innlegg