positiv?

 

5 dager med testing!

 

Og heldigvis har testene vært snille 🙂
De har i allefall fortalt meg, testene, at jeg IKKE har korona foreløpig!
Og slik er det når man tilfeldigvis plutselig er nærkontakt…
Testing testing…
Helt greit det!

 

 

 

 

Bare å gjøre testen så riktig som mulig 🙂

Det er godt når det er over…
Selv om det ikke er over…
Vi må jo bare fortsette å ta hensyn og være litt forsiktige.
Men jeg ser ikke bort fra at en dag er testen positiv…
Jeg tror vi er der nå, at vi alle kommer til å være innom koronasmitte og selv være de som må varsle nærkontakter.

Og i går tikket det inn en melding der jeg fikk beskjed om at det IKKE var positiv PCR-test på vedkommende som hadde testet positivt på hjemmetest!!!
Men veldig forkjølet var vedkommende….

Så da endte det godt denne gangen!
Ingen korona her med det jeg vet – og jeg slipper flere hjemmetester foreløpig da jeg ikke har symptomer eller noe 😀

 

#nærkontakt #koronatest #positiv #negativ #hjemmetest

16 kommentarer
    1. Uff ja, dette er ikke lett om dagen. Man blir nesten litt folkesky. Jammen godt det ikke kan spres på blogg!!!!! Flott det gikk bra for deg. Klem 🙂

    2. Et blir nok mange hjemme etter hvert som TROR de har Covid. Pga vi skal jo nå ikke egentlig løpe til PCR -test hvis positiv på hurtigtest. Bare ta det for god fisk, og bli hjemme.. Så da vet jeg ikke.. 🙄

      1. Ja.. nei… nå er jeg ikke nærkontakt lenger 😀 Krysser fingre for at jeg slipper – men kommer det symptom så tester jeg… og så er det det med å ha tilgang til tester da…. folk går mann av huset for å skaffe MANGE tester til hjemmet…. jaja…

      1. Det er det 🙂 Men denne ga et feil positivt svar for personen… og det er litt trasig.. men greit å kunne ta PCR og få det endelig bekreftet også da 🙂 Kjedelig med unødvendige karantener 😀

    3. Ja, det blir visst testing på mange hjemme nå. Vi har tester i hus, så jeg har testet meg et par ganger når jeg har vært usikker, men så langt alt negativt. 😉 Noen ganger er det best 😀 Håper du slipper unna. <3

    4. Så godt det bare var falsk alarm Var gjennom dette for et par uker siden, karantene, ikke kontakt, hadde hatt en nærkontakt som var positiv. Men heldigvis var testene mine negativ og så fikk en friheta tilbake :).

    5. Det er mye styr og psykisk stress om dagen, kjenner jeg! Hodet mitt takler dette ganske dårlig! Men – en dag av gangen, testes når en må, være hjemme om en må…… skulle ønske jeg var rolig! Godt du var negativ…. nå kan du puste litt ut! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg