potte om…

DAGEN I GÅR
gjekk til å plante om – potte om – diverse planter.

Nye krukker var innkjøpt og jord hadde jeg en stor sekk av, så da var det bare å sette i gang 😀


Har du slike vannere?
Flaske med tupp – dytter den i jorda også vanner den seg selv…
Dette har jeg ikke hatt før – men C har det og det er veldig greit rett og slett


Der var den på plass og vanningen er i boks

 

Så er det to kaktuser som skal få ny jord og bedre plass
Jeg bruker avispapir og ruller rundt kaktusen ned ved rota – for å løfte de – vil jo ikke ha tusen nåler i fingrene…

Der var kaktusene på plass

 


En jokkapalme som står i kjelleren skulle få det romsligere
og en flott okergul/gul krukke

 


Så var den plassert


#planter #planteom #potteom #potteskjuler #krukker

4 kommentarer
    1. Å – det er sååå bra å få gjort! Har noen her som sikkert ønsker seg det, også! Jeg brukte sånn vanning i sommer da jeg var på ferie – ute! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg