prinsesse Leia…

LEIA

FIRE ÅR I DAG!!

 

 

 

Gratulerer med dagen flotte turvennen!

 

#vakkerleia

 

 

17.11.16  vart du født i Fredrikstad, og januar 2017 vart du min turvenn 🙂
Min eldste sønn bestemte oss for å anskaffe hund, så han ordnet opp,
og har det store ansvaret med veterinærbesøk  og vaksinering, det som måtte trenges rett og slett.
Jeg har ellers også et stort ansvar; matmot og oppdrager!

 

Verdens beste turvenn!!

 

Vi falt pladask for dette skarpe blikket.

 

Og du er en skarp og klok hund.
VIrkelig.

Vakre shetlandsheepdog – tricolor-hunden.

 

Elsker sin rosa eller røde frisbee.
Ingenting er som å løpe å hente den!!!

 

 

 

Hunden og katten!!

Leia og Mr Sniff – som regel gode venner 😀

 

Gave har du fått også – av din flotte eier som er min eldste sønn.
Ja for det er han som står som eier i papirene.
Og jeg har ansvaret slik ellers 😀

Du liker hundespill, men denne blei vanskelig.
Her må det trenes.
Ballen skal puttes i hullet på oversiden – og når ballen kommer ut, kommer det også en belønning i form av godbit…
Så dette må trenes på 🙂

 

#hundenleia #hundenharbursdag #prinsesseLeia #shetlandsheepdog #hundeliv #Leiaharbursdag #turvennen

6 kommentarer

Siste innlegg