psoriasis

Når man har med diagnoser å gjøre, og man bare får èn ekstra å forholde seg til.

Ok!

Så vet man HVA det er iallefall.

Og jeg har fått det som trengs for å holde utbruddene i sjakk kanskje?!

Iallefall har jeg fått denne salven

Som har gjort min hverdag MYE bedre.

Jeg har hatt sprukne fotsåler og hæler i mange mange år, og har smurt de med det meste og pleiet de så godt det har latt seg gjøre, uten resultat.

Men NÅ med DAIVOBET har jeg rett og slett fått et nytt liv – og jeg håper det varer  🙂

Jeg bruker også denne

SALISYLSYRE SALVE som mykgjør føttene.
En god kombinasjon mellom disse to har gitt meg gode føtter å gå på.

Jeg har hatt mye såre føtter og blødende sår og dype sprekker, så smerte vet jeg hva er når det gjelder sprukne hæler og føtter.

Men godt stell og smøring er tingen, bare man har de rette salvene tilgjengelig.

Stor takk til hudlegen på Medi3 som tok meg på alvor!

Og denne batteridrevne slipemaskinen for føtter, som bildet under her viser 🙂
Superduper effekt iallefall for mine føtter!

 

 

 

#psoriasis #diagnoser #spruknehæler #sprukneføtter #daivobet #salisylsyre #ingenreklame #ingensponsing #føttene #godpleieavføtter #minhelse

8 kommentarer
    1. au au ,ja dette må ha smertet slik du har vandret i fjella,godt du endelig har fått noe som hjelper,ingenting er bedre enn det :=) krysser fingrane for att det fortsetter å hjelpe så du får gode føtter igjen

      1. Ja nå prøver jeg virkelig være flink og følge prosedyren jeg har fått og det ser ut til å virke godt på føttene 🙂 Ja dette er ikke morsomt å ha må jeg bare si……………. tusen takk!

    2. Bra du klarer å holde det i sjakk.. sprukken hud kan være vondt..Jeg har ikke hatt problemer med tørre hæler før..men nå syns jeg plutselig de ikke så noe fine ut..så tor jeg med stelle litt bedre med “undersåttene”frem mot sommeren.. får kanskje kjøpe en slik slipemaskin 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

      1. Jeg har hatt store dype sprekker langt inn i hælen og på sidene og har blødd masse og det tar jo tid for de å gro – så det har vært mye smerte….. og nå kjennes det bra ut og jeg må bare være flink å smøre HVER dag! klem tilbake til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg